perjantai 24. huhtikuuta 2015

Trikoomattolöydöt

Olen monesti ajatellut että pitäisi lähteä ostamaan trikookudetta ja alkaa virkkaamaan mattoja meille. Ainut asia mikä minua on jarruttanut on se viiltävä rannekipu ja uumumus mikä siitä seuraa. Kasi puikolla kun vääntää kudetta vartinkii ni kyllä tuntuu. Tänään kuitenkin eksyttiin Humpsin ja Möyhin kanssa kirpparille ja sieltä minä ne löysin! Jonkun uutukaiset aarteet, selvästi odottivat matot minua joten kyytiin vaan ja Rantalaan!


Keväiset värit ovat tervetulleet!! Tämä matto päätyi työhuoneeseen jossa se piristää mieltä kummasti!



Lulu tykästyi isompaan tuvassa olevaan mattoon. Se on pehmoinen ja värit miellyttivät.

-Onko tuo minun luuni?!


-On vai?! Oletko tosissasi....


-Jeeee!!


-Mutta sullahan on hienot tossut!?
-Kiitos, isäntä nimesi ne supposiksi.Koska ne ei ole tossut mutta ei sukatkaan.Niissä on lämmin huopapohjallinen.



Ne on neulottu Joki langasta:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti